نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تصمیم بزرگ سامی خدیرا برای فصل بعد گرفته شد

تصمیم بزرگ سامی خدیرا برای فصل بعد گرفته شد

روزنامه Il Corriere dello Sport در شماره امروز خود با اشاره به آغاز مذاكرات باشگاه یوونتوس و سامی خدیرا، از احتمال تمدید 2 ساله قرارداد هافبك 31 ساله یووه با این تیم خبر داد.

 

این روزنامه با اشاره تمایل خدیرا برای ماندن در جمع بیانكونری‌ها آورده است:

 

نشانه‌های مثبتی از تصمیم ماسیمیلیانو الگری برای حفظ خدیرا در یوونتوس برای سه سال آینده به چشم می‌خورد. در حالیكه قرارداد او در انتهای ژوئن سال آینده میلادی به پایان خواهد رسید اما مدیران باشگاه قصد دارند با نظر مستقیم سرمربی یووه، این بازیكن آلمانی را تا تابستان 2021 در تورین حفظ كنند.

 

روزنامه ورزشی پر تیراژ پایتخت ایتالیا در بخش دیگری از خبر خود با اشاره به نمایش ضعیف خدیرا به همراه تیم ملی آلمان در رقابت‌های جام‌جهانی خاطرنشان كرد:

 

خدیرا بعد از ناكامی در روسیه آماده است تا فصلی جدید را به همراه یوونتوس آغاز كند. با اینكه پیش از این احتمال پیوستن او به تیمی از لیگ آمریكا و باشگاه لیورپول در رسانه‌های شنیده می‌شد اما اعتقاد و نیاز الگری به این بازیكن، به احتمال فراوان، شماره 6 یووه را باز دیگر در این تیم نگه خواهد داشت.

 

سامی خدیرا كه در سال 2015 و با قراردادی آزاد رئال مادرید به یوونتوس پیوست در طول سه فصل گذشته یكصد و نه بار با لباس این تیم در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است و به همراه این تیم فاتح سه اسكودتو و كوپا ایتالیا شده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: